środa, 27 lutego 2013

Brukselka - z czym to się je ???

zdjęcie pochodzi z http://przepisy.magazyn-kuchnia.pl/przepisy/skladniki/160208085/brukselka/p

Chciałam Was bardzo gorąco zaprosić do Naszej nowej akcji kulinarnej na Durszlaku. Wszystko zaczęło się od niewinnej rozmowy o jedzeniu... kto co lubi czego nie...no i wyszło szydło z worka. Dżusta nigdy nie jadła BRUKSELKI!!!! Wiem, wiem trudno w to uwierzyć zwłaszcza, że prowadzę blog kulinarny. Dlatego wszystko w waszych rękach. Liczę na Wasze ulubione przepisy na przyrządzenie brukselki. Opinie na jej temat są zupełnie skrajne dlatego mam wrażenie, że albo się ją kocha albo nienawidzi... podobnie jak ze szpinakiem. Mam nadzieję, że dzięki Waszym inspiracja brukselka zagości w mojej kuchni na stałe.
Pamiętajcie jednak, że nigdy nie miałam z nią do czynienia, więc to co dla Was oczywiste, dla mnie to czarna magia. :)

Czas trwania akcji : 1.03.2013-31.03.2013

Kod należy skopiować i wstawić na swoją stronę.


4 komentarzy:



  1. Jak to z czym - ze wszystkim! Uwielbiam brukselkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bleah znienawidzone danie z przedszkola! :) chętnie odczaruje to wspomnienie

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniami, brukselka... U mnie niedawno była tarta - mniam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...