poniedziałek, 29 października 2012

Pasta jajeczna - nic prostszego :)



Uwielbiana przeze mnie pasta jajeczna idealna do kanapek i nadziewania pomidorów. W sklepach droga i pełna chemicznych ulepszaczy, dlatego postanowiłam pokazać Wam jak szybko i prosto można przyrządzić ją w domu.



          Potrzebujemy:
    • jajka (ilość zależna od tego ile pasty chcemy uzyskać)
    • cebule dymki (ja dałem 2 na 8 jajek)
    • majonez koniecznie Kielecki!
    • dowolna musztarda (ja użyłam kremu z gorczycy z miodem)
    • sól i pieprz





    Gotujemy jajka na twardo, obieramy ze skorupki i kroimy w jak najdrobniejsza kosteczkę. Dymkę (cebule wraz ze szczypiorem) także drobno siekamy i dodajemy do pokrojonych jajek. Następnie wszystko mieszamy z 2 dużymi łyżkami majonezy i 2 łyżeczkami musztardy. Jeśli pasta jest dla nas za gęsta dodajemy majonez lub jogurt naturalny. Na koniec doprawiamy wszystko sola i pieprzem.

    Smacznego :)








    1 komentarzy:



    1. W dzieciństwie miałam do niej wstręt, ale teraz bym spróbowała ;)

      OdpowiedzUsuń

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...